BECAS DE MÁSTER DE ESPAÑA

BECAS INTERNACIONALES PARA LA MOVILIDAD EN ESTUDIOS DE MÁSTER EN LA UNIVERSIDAD DE SALAMANCA  2023/2024


DIRIGIDO A 

Egresados, bachilleres, licenciados y docentes de la UNMSM 


PERIODO DE ESTUDIOS 

01 de octubre de 2023  al 31 de julio de 2024 


PROGRAMA MÁSTER

https://www.usal.es/masteres 


BENEFICIOS 35 becas 

  • Extensión de las tasas académicas de matrícula del máster (60 créditos) 
  • Seguro de asistencia sanitaria (sin incluir tratamiento de enfermedades preexistentes) 
  • Alojamiento y manutención en la residencia universitaria de la Universidad de Salamanca  
  • *Beca externa administrada por la USAL 


DOCUMENTOS PARA POSTULAR 

Los postulantes deberán enviar sus solicitud a través de la pág. web de la Universidad de Salamanca antes de las 14:00 (hora española) del día 29 de marzo de 2023

PRIMER PASO 

SEGUNDO PASO enviar los siguientes documentos en un solo archivo PDF al correo electrónico: bintmaster@usal.es


CIERRE DE CONVOCATORIA 

29 DE MARZO. 2023 (hasta antes 14:00 hora Española) 


MÁS INFORMACIÓN 

About the author

Admin
Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

1 comentario:

  1. Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti kredit za kupnju kuće od nekretnina počeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona Alberta Kontakt e-mail: {Davidsonalbertloan@gmail.com }

    Zovem se Marijana, iz HRVATSKE sam, zadnjih pet mjeseci sam tražila pravu kreditnu tvrtku od koje bih mogla dobiti kredit kako bih mogla kupiti kuću kakvu sam htjela. Dugoročno, bilo je hrpa prijevara zbog kojih sam im povjerovao i na kraju dana su mi uzeli novac bez da su mi dali išta zauzvrat, čak ni 1 euro na moje ime, izgubio sam svaku nadu, bio sam zbunjen i frustriran, nikad nisam želio imati ništa s online tvrtkama za zajam pa sam otišao posuditi novac od prijatelja. Ispričao sam sve što se dogodilo i rekla mi je da mi može pomoći pronaći tvrtku za zajmove koja mi može dati bilo koji iznos zajma koji mi treba i po vrlo niskoj kamatnoj stopi od 3%, također mi je rekla da je upravo dobila zajam od uputio me kako se prijaviti za zajam baš kao što mi je rekla, aplicirao sam s njima putem e-pošte: (davidsonalbertloan@gmail.com), nikad nisam vjerovao, ali sam pokušao, i na moje najveće iznenađenje dobio sam zajam u roku od 24 sati, nisam mogao vjerovati, ponovno sam sretan i bogat i hvala Bogu da takve kreditne kuće još postoje na ovim prevarama posvuda, savjetuju svima koji trebaju posuditi kredit putem e-maila (davidsonalbertloan@gmail.com). Nikada te neće iznevjeriti i tvoj život će se promijeniti kao i moj. Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i uzmite svoj zajam od njih. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY za vaš kredit, jer sam uspješno dobio svoj kredit od ove tvrtke bez ikakvog stresa. Posjetite njihovu e-poštu. (davidsonalbertloan@gmail.com)

    ResponderEliminar

Realiza tu comentario....

Copyright © 2013 OGCRI - UNMSM and Blogger Themes.